Pena....itulah sahabat setiaku untuk berkongsi kisah...

Tuesday 1 May 2012

Bersama kalian itu sangat indah..

10.38 pagi

Assalamualaikum...mcm mana pagi ni?ok x?harap semua sihat la kan...pg ni aku nak share pic lg la..pic time dinner course aku baru2 ni.Dan mungkin ni dinner yg terakhir utk aku sebab aku dah final sem tahun ni..huhuhhu...ok,stop!xmau la crita bab2 perpisahan dulu...x bestla..*padahal xnak nangis ni..hehehe..ok2,dinner ni sebenarnya bertemakan warna hijau..ala,aku kan study geografi..jd,go green la!tp kan...aku x pakai bju hijau pn sbb aku dh prepare bju ni awal2 lg.Jd,xnak la membazir lg lgpn aku dh mls nak cari2 bju lg..aku pn bukannya nak menang queen malam tu.Lebih kpd spend masa dgn kwn2..ok la..dipersilakanlah tgk pic2 yg ada ni...

  
                               Ececehhh..anak siapa ni...


       Dah sampai hotel tp lepak2 dulu di lobi sementara tggu kwn2 sampai...

Sampai2 ja kwn2 ni terus ajak berposing dpn cermin..layan ja la..

    
                                       Bersama Kak Su...

                                                   
                                        Dari sisi cermin..

Selesai kat luar, ambil pic kat dlm hall pla....senyummmmmmmmmm...
    

                 
                      Terbayang jejaka idaman ka cewek2 sekalian..

Bersama seorang sahabat lelaki...sibuk nak minta aku ambil pic dia dgn gitar...sia2 kena panggil najwa latif..


                           Nak balik dah....gambar duluu...

Sebelum tu ambil gmbr dulu dgn king yang menang pakaian terbaik malam tu...Aldro@ my best boyfriend..*kawan lelaki k...ok la..bye..

0 comments:

Post a Comment

© aku.gadis.pena, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena